پاورپوینت با موضوع فرصت سازی رسانه ای

پاورپوینت با موضوع فرصت سازی رسانه ای

پاورپوینت با موضوع فرصت سازی رسانه ای

 

 

 

 

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

دسته بندی : پاورپوینت

نوع فایل : .ppt ( قابل ويرايش و آماده پرينت )

تعداد اسلاید : 36 اسلاید

قسمتی از متن .ppt :

فرصت سازی رسانه ای

رسانه و روابط عمومی

سیاستگذاري و برنامه ریزي براي فعالیتهاي ارتباطات رسانه هاي سازمان. 
سیاستگذاري و ارائه خط مشی و دستورالعملهاي لازم در ارتباط با فعالیتهاي سانه اي به روابط عموم ی هاي تابعه براساس سیاستهاي ارتباطی سازمان.
تهیه و تنظیم آیین نامه هاي ارتباط با رسانه ها براساس سیاستهاي ارتباط 
رسانه اي سازمان. 
تهیه مقاله، گزارش، تحلیل و تفسیر از برنامه ها و سیاستهاي سازمان و ارسال به رسانه ها. 
هماهنگی انجام مصاحبه هاي در خواستی از سوي خبرنگاران و تهیه گزارشهاي خبري

بررسی انتقادات و سئوالات مندرج در مطبوعات و انعکاس یافته در برنامه هاي صدا وسیما و ارسال آنها به مسئولان ذیربط و دریافت پاسخ براي انعکاس در رسانه ها.
تهیه و تولید خبر. 
ترتیب دادن مصاحبه هاي اختصاصی – مطبوعاتی و رادیو تلویزیونی با مسئولان سازمان و تهیه و توزیع اطلاعات تکمیلی با موضوع مورد مصاحبه بین خبرنگاران
برگزاري میزگردهاي رادیو و تلویزیونی با حضور کارشناسان و مسئولین سازمان. 
پوشش خبري و تصویري مراسم و برنامه هاي سازمان. 

تهیه جوابیه، توضیح، اصلاحیه، تکذیبیه و تائیدیه براي مطبوعات و صدا و سیما
برگزاري سفرهاي مطبوعاتی واعزام خبرنگاران براي بازدید از طرحهاي شاخص  
تهیه متون ارتباطی و رسانه اي براي مصاحبه مسئولان
تهیه وارسال زیرنویس هاي بیمه ای- درمانی ومقاله هاي تخصصی به مطبوعات وصدا وسیما
ارسال آگهی و رپرتاژ آگهی به مطبوعات،صدا و سیما
برگزاري جلسات ادواري با تهیه کنندگان و برنامه سازان صدا وسیما
هماهنگی پخش تیزرهاي تبلیغاتی و آموزشی از صدا وسیما
ارتباط مستمر با شوراي سیاستگذاري سلامت صدا و سیما 

تاریخچه پیدایش جعبه جادو

بشر از دیرباز آرزو داشت علایم تصویری را منتقل کند و با همسایگان خود ارتباط برقرار کند.
نخستین ارتباطات از طریق آتش و دود صورت گرفت، بعد از آن پیامها از طریق کبوتر و اسب، به اطراف ارسال میشد.
نخستین تلاشها برای ارسال آنی پیام، در قرن 17 توسط گالوانی، صورت گرفت و تصویر از طریق سیم انتقال یافت.
در سال 1936 پخش نخستین برنامه های عمومی تلویزیون برای مردم آغاز شد.

 

فهرست مطالب واسلایدها:

رسانه و روابط عمومی

تاریخچه پیدایش جعبه جادو

جنگ جهانی دوم وجعبه جادو

تاریخچه جعبه جادو در ایران

مقایسه جعبه جادوبا تئاتر

مقایسه جعبه جادو و سینما

قواعد جعبه جادو

برنامه ساز جعبه جادو کیست؟

برنامه ساز سلامت محورکیست؟

بازوهای برنامه سازان سلامت محور

دستور العمل ساخت برنامه

تعیین ایده مناسب

ویژگی ایده مناسب

منابع کسب ایده

تعیین هدف

رویکردهای هدف

هدفهای سلامت محور

تعیین محتوای برنامه

شیوه ارائه پیام

ارزیابی دانش مخاطب

انگیزه مخاطب

معرفی کارشناسان سلامت محور

انواع ساختار

ساختارهای رایج

چگونه طرح رسانه ای بنویسیم

انواع ساختار

ساختار نمایشی

ساختار غیر نمایشی

ساختار ترکیبی

ساختار زنده


دسته:

پاورپوینت با موضوع فرصت سازی رسانه ای

خرید آنلاین